poniedziałek, 12 maja 2014

Surówka z rzodkiewki i pomidorów + sok z jabłek i pomarańczy

Dodatkową dzisiejszą potrawą była ta urocza surówka. Niestety musiałam ja trochę zmodyfikować, ponieważ nie znoszę pomidorów, a każda cebula w sałatce mnie przeraża. Więc została mi tylko sałata oraz rzodkiewka. Mimo to surówka była pyszna i nie wątpię, że z pomidorami oraz cebulą będzie wam równie dobrze smakować.
Surówka z rzodkiewki i pomidorów
Składniki:
  • 2 pęczki rzodkiewki 
  • 2 pomidory
  • mała cebula
  • liście zielonej sałaty
    Sos:
  • łyżka oliwy
  • sok z cytryny
  • sól
  • biały pieprz

Wykonanie:
Warzywa pokroić i wymieszać (oprócz sałaty). Składniki sosu również wymieszać i zalać nimi warzywa. Tak wykonana surówkę układamy na liściach sałaty. Pyszne!






Dodatkowo, aby umilić sobie gotowanie zrobiłam szybki sok z jabłek i pomarańczy. Na 500 ml soku zużyłam 2 pomarańcze oraz 4 jabłka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz